Onze klachtenprocedure

Vanzelfsprekend doen we ons uiterste best om goede opvang te bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een of meerdere aspecten van ons kinderdagverblijf. Wanneer dit het geval is vragen we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en dit bij ons neer te leggen. Onze organisatie heeft korte lijnen en we houden van een persoonlijk contact met de ouders. Je kunt op elk tijdstip contact met ons opnemen via mail of telefoon (06-46102366). Tevens kan dit natuurlijk ook in de dagelijkse overdrachten met de medewerksters en via de locatiemanager / directie die op regelmatige dagen aanwezig zijn op de locatie. Verder krijg je jaarlijks van ons een uitgebreide tevredenheid enquête waar je suggesties en opmerkingen kunt plaatsen.  

We zullen altijd ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat je met een tevreden gevoel je kind(eren) bij ons komt brengen.

Mocht het in het uiterste geval niet lukken om er samen uit te komen, of wil je dat een onafhankelijk orgaan de klacht behandelt, dan kun je je wenden tot de Stichting Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen (https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/kinderopvang-en-peuterspeelzalen), waar wij bij aangesloten zijn.